02/09/2012, 12:54
Dal sito ufficiale: I added in some secondary locations related to demons, sort of toying around with possibilities beyond simple kill quests, but I'll leave off the details for entertainment purposes. I'll probably mess around with that for a few days, and then I think we're going to need to do goblin sites to finish off your involvement with goblin invasions and the forces of evil and all that. That'll leave us with a thoroughly messed up world that needs people to step up and do all the succession and breeding and rebuilding necessary to keep on going. We haven't decided at what point we're going to pivot this toward a release. Both succession and rebuilding are fertile ground for all sorts of interesting stories, mechanics and whatever else, and I want the pre-release world to pass a certain threshold of livingworldness and fortressinvolvementness.


TRADUZIONE

Ho aggiunto alcuni luoghi marginali relativi ai demoni, un tipo di divertimento con possibilità oltre il semplice "uccidi il tizio", ma tralascerò i dettagli per scopi di svago.
Probabilmente sarò impegnato con questa cosa per qualche giorno e successivamente ritengo che creerò i luoghi dei goblin per completare il vostro coinvolgimento con le invasioni goblin, le forze del male e tutte queste cose.
Tutto ciò ci lascerà con un mondo completamente incasinato che ha bisogno di persone che crescano, che si succedano, che si riproducano e che ricostruiscano il necessario per andare avanti.
Non abbiamo deciso su quale di queste cose imperniare la prossima release. Sia le successioni, sia le ricostruzioni sono terreno fertile per un sacco di storie interessanti, meccaniche di gioco e altro e voglio che il mondo della pre-release superi la soglia di mondo vivente e di coinvolgimento della fortrezza.